Co přijde z Británie i do ČR a proti čemu je třeba se bránit
2. 1. 2013
Britská vláda ničí školství na všech úrovních tím, že je nutí, aby přijalo zdiskreditovanou tržní ideologii z osmdesátých let, navzdory tomu, že třicet let praktických zkušeností dokazují, ...
K protestům jihočeských studentů
20. 12. 2012
Často se vedou debaty o tom, je-li současný režim horší než totalita před
rokem 1989. Já bych řekl, že je, ale uvědomit si musíme, že oněch
40 let nebylo stejných. Vládě z roku 1968 nes...
17. 12. 2012 / Ondřej Šteffl
"Vnímám dnes proto internet jako nejvážnější hrozbu v procesu vzdělávání, jako neduh horší než Dobešové, drogy či jiné závislosti. Internet je totiž legální, ne-volitelný, zdarma a všude dos...
13. 12. 2012
Jakkoliv chápu mnohé argumenty pana Kartouse a uznávám jeho právo (a právo firmy ve které pracuje) na využití příležitosti která se jeho firmě v ČR nabízí, v celé diskuzi se výrazně přikláním...
12. 12. 2012 / Bohumil Kartous
Pan Hájek "vsadil boty" na to, že firma Scio nezveřejní požadované statistiky. Činí tak pravděpodobně proto, že se domnívá, že soukromá firma s komerčními zájmy a priori nemůže být důvěry...
12. 12. 2012
Rád bych panu Kartousovi položil jednoduchou otázku: pokud máme věřit tomu,
že se SCIO chová eticky, proč nezveřejňuje kompletní zadání
proběhnuvších zkoušek, ptá se Matěj Petřina.
11. 12. 2012
Můj první příspěvek nebyl primárně
míněn jako kritika toho co dělá Scio,
byla to prostá korekce pro videopříspěvek, kde bylo zamlčeno
že p. Šteffl má komerční firmu prodávající přijímací...
K ČEMU TAKÉ VEDE ZAVÁDĚNÍ UNIVERZITNÍHO ŠKOLNÉHO:
2. 12. 2012
Britský deník Independent odhalil pomocí reportérky, pracující inkognito, muže, který nabízel studentkám za "vysokou míru sexuální intimnosti" s muži během dvouhodinového sezení v hotelu čá...
13. 11. 2012 / Miloslav Pouzar
Ve svém životopise s hrdostí uvádím, že jsem základy svého vzdělání získal na základní škole ve Vrdech. Byla to škola v mnohém ohledu zvláštní. Podstatnou část pedagogického sboru tvořili muži a ve...
12. 11. 2012
Předmluva k následujícímu textu:
V textu nejde jen o matematiku, nejde jen o učitele matematiky, nejde jen o učitelovi žáky, nejde jen o určitou školu, nejde jen o určitého inspektora, nejde ...