6. 2. 2007 / Štěpán Kotrba
reakce na článek "Elita české žurnalistiky aneb na jakou milenku mi stačí peněženka"Kolik je žen, které nečtou Blesk, iDnes či Super či ženské magazíny pro slepice, toužící po neodolatelnosti výro...
29. 1. 2007 / Štěpán Kotrba
Příležitosti i hrozby. To přináší pokrok nejen podnikatelům, ale i subjektům, které "zisk" nemají v popisu práce. Úkolem médií veřejné služby je uspokojovat to, proč vznikly. Naplňovat své poslán...
26. 1. 2007 / Alena Behúnová
Pravicové médiá sa usilujú vyvolať zdanie, že STV nie je slobodná. Asi nie je natoľko, ako by sme si to mnohí predstavovali, ale rozhodne nie je menej, než bola pred rokom či dvoma. Rovnako ako nie...
23. 1. 2007
Mimořádná diskusní relace o situaci v STV, kterou televize zařadila na 18. ledna namísto zrušeného pořadu Pod lampou, se stala nejsledovanějším pořadem veřejnoprávního druhého programu. Diskuze ...
22. 1. 2007 / Štěpán Kotrba
Nová středolevá vláda bývalého předsedy EK Romana Prodiho chce očistit italskou veřejnoprávní televizi od závislosti na reklamě i odstranit zhoubný vliv politiky - od osob, spjatých s předešlým pr...
19. 1. 2007
JUDr. Filip Winter, pro server ePrávoV televizi běží zprávy. Skutečně zajímavé téma: polovina mužů má prý podle výzkumů tajnou milenku. Zprávu provází záběry, při kterých mi náhle tuhne krev v žil...
10. 1. 2007 / Štěpán Kotrba
Reportéri. "Investigativní" pořad STV, ne nepodobný tomu českému. V dobrém i zlém. S klíčovým tvůrcem, moderátorem a reportérem Eugenem Kordou, který pracoval pro Slovenskou televizi od roku 2003 p...
8. 1. 2007 / Vladislav Černík
Jsou Otázky Václava Moravce skutečně pořadem, který divákům přináší nové informace? Takové informace, které by měly "vykřesnout" z polemických střetů diskutérů a z otázek moderátora, ze kterých se ...
25. 12. 2006 / Oldřich Průša
Čest, sláva a zdraví naší země jsou spojeny pouze s osobou K. Schwarzenberga. Nebude-li ministrem zahraničních věcí, hrozí České republice zkáza a zatracení, vzkazuje V. Havel z USA. Hezké,...
ČTENÍ NEJEN NA VÁNOCE
22. 12. 2006 / Jozef Bohumil Ftorek
Pojem či obor public relations (PR) je laickou veřejností -- a leckdy i částí odborné veřejnosti -- chápán podle doslovného překladu z angličtiny jako vztahy s veřejností. Takové pojetí ovšem nevys...