Například otázka 
transsexuálů. Krajní pravice má transsexualitou zvláštní posedlost. 
Důkazem toho je například to, jak Viktor Orbán, když získal diktátorské 
pravomoci během pandemie, omezil práva transsexuálů v Maďarsku jako 
první akt své dekretální dočasné absolutistické moci. Rozhodnutí o 
zvýšení pravomocí, které vycházelo z potřeby zefektivnit správu 
pandemie, bylo použito k účelu, který neměl s virem nic společného. 
Trump také v první den svého nástupu do funkce, a dokonce i ve svém 
inauguračním projevu, věnoval zvláštní pozornost otázce transsexuality, 
když prohlásil, že existují pouze dvě pohlaví.
Ano, s tím většina
 lidí souhlasí. Zmnožení genderových identit, které se rozšířilo v 
posledním desetiletí, prostě způsobilo, že mnoho lidí je zmatených, a 
podpořilo odmítání představy, že si někdo může vybrat své pohlaví. To, 
co většinu lidí rozčiluje, je trvání na tom, aby je společnost nevnímala
 jako transsexuály, ale jako muže nebo ženu, přestože se narodili a 
vyrůstali jako příslušníci opačného pohlaví a dokonce i kdyby si 
nezměnil pohlavní orgány. 
V minulosti jsme rozlišovali mezi 
transvestitou - mužem, který se oblékal jako žena, ale měl mužský 
pohlavní orgán - a transsexuálem, což byl muž, který si nechal 
chirurgicky odstranit penis a podstoupil i další zákroky, aby se 
proměnil v ženu. V poslední době příručka politické korektnosti 
požaduje, aby i muži nebo ženy (od narození), kteří se rozhodnou na svém
 těle nic neměnit nebo měnit jen málo, pokud jde o aspekty, o nichž společenská 
kultura učí, že jsou mužské nebo ženské, rozhodovali o své pohlavní 
identitě. Nemluvě o problematice bezpohlavních osob, tj. osob, které se 
rozhodly, že nejsou ani mužem, ani ženou, a chtěly by, aby zájmeno, 
které se pro ně používá, bylo v množném čísle.
Tato přehánění 
vyvolaná dobrým úmyslem zmírnit tisícileté utrpení té malé části 
společnosti, která se cítí být příslušnicí opačného pohlaví, než pod 
jakým se narodila, byla motivací pro přilákání voličů. Nudné a 
byrokratické otázky, které jsou skutečným posláním politiků, nejsou pro 
masy atraktivní, zatímco transsexualita se zabývá univerzálně 
atraktivním tématem pohlaví. Pokud jde o metody zlepšování vládních 
služeb nebo vyrovnávání rozpočtu, většina voličů nemá žádný názor ani 
zájem, ale pokud jde o sexualitu jiných lidí, každý člověk má svůj 
postoj. 
Další nadsázkou, která vyvrcholila v popularitě kauzy 
anti-transgender, bylo zařazení lidí, kteří se narodili a vyrostli s 
fyzickými přednostmi mužského pohlaví a kteří změnou těla na ženské 
pohlaví byli přijati jako sportovci do sportovních soutěží se ženami. I 
po hormonální substituci a tělesných změnách má člověk, který vyrostl s 
mužskou hladinou testosteronu a kostí, svalovou paměť, která mu dává 
výhodu oproti ženám. Martina Navrátilová se stala jednou z veřejných 
osobností, které se proti této anomálii postavily.
Symbolem 
odporu proti tomu, aby lidé, kteří se narodili jako muži, byli po změně 
pohlaví považováni za ženy, a to i pomocí vaginální operace, se stala 
také australská průkopnice feminismu Germaine Greerová. Klasifikuje je 
jako eunuchy, muže bez penisu, ale ne jako ženy. Spisovatelka JK 
Rowlingsová, známá jako autorka knih o Harrym Potterovi, se pro podobné 
postoje stala v očích mainstreamových médií po celém světě padouchem. 
Jakkoli
 je nám těchto lidí, kteří se cítí uvězněni v těle (a s ním spojených 
očekáváních ohledně chování), líto, pravdou je, že musíme najít střední 
cestu. Osobně si myslím, že transsexuál je transsexuál, nemusí se 
nazývat mužem nebo ženou, ale transsexuálem. Je to specifický stav, 
který říká pravdu: ten člověk se narodil v jednom pohlaví a změnil se v 
jiné. Předstírat, že daná osoba byla vždy ženou nebo mužem, se snaží 
kulturní progresivismus a aktivisté prosadit jako normu. To se 
nepodařilo. Potřebují být dobří ztroskotanci, aby si uvědomili, že 
společnost tuto problematiku nevstřebala stejně jako oni. 
Ještě 
závažnější je otázka věku povoleného pro změnu pohlaví. Voliči byli 
vyděšeni příběhy dětí a dospívajících, kteří byli léčeni pomocí 
hormonální transplantace a operací na změnu pohlaví. Musíme souhlasit s 
tím, že jde skutečně o palčivou a závažnou otázku, neboť se týká 
nezletilých, kteří nejsou plně schopni si uvědomit, o čem rozhodují, a 
jaké to má důsledky. Na jedné straně je zvláštní, že problém, který se 
týká doslova nepatrného zlomku společnosti - ve Spojených státech jen 
několika tisíc z 300 milionů obyvatel - se stal tak zásadním a 
naléhavým, ale nemůžeme odsuzovat ty, kteří tuto lékařskou praxi na 
nezletilých považují za chybnou a mimořádně nebezpečnou. 
Mám 
americkou kmotřenku, která se v 17 letech rozhodla, že není ženou, ale 
mužem. Následující čtyři roky brala hormony, oblékala se a chovala jako 
muž a měla romantické schůzky se ženami. Po této fázi však prý zjistila,
 že je žena, a léčbu ukončila. Myslí si, že to byla chyba, rozhodnutí 
dospívajícího člověka, založené na přirozeném zmatení identity, které 
máme v tomto období života všichni. Kdyby si nechala odstranit prsa, jak
 jí navrhoval lékař, měla by větší potíže s návratem ke svému rodnému 
pohlaví. V případě chlapců je odstranění penisu nevratné. Je to tedy 
částečně vina těch, kteří otázku práv transsexuálů roztáhli do tak 
kontroverzních bodů, že to nakonec vedlo k velkému odmítání 
transsexuality.
Nebýt těchto přehnaných tvrzení radikálních 
aktivistů a extremistů, zuřivá populistická pravice by se pomocí 
problematiky pohlavních rodů tolik nepodněcovala a nenafukovala. 
Mnoho
 Čechů si neuvědomuje, že transsexualita je jedním ze základních témat 
krajní pravice, protože tady ji nepoužívají se stejnou intenzitou 
extremistické strany, a už vůbec ne Andrej Babiš, který je ze všech 
lídrů globální populistické pravice nejměkčí a nejméně naštvaný. Zdá se,
 že Babiš nevěří ničemu, co říká, jen papouškuje fráze vytvořené pro 
marketingový efekt. Představuje menší nebezpečí než jeho političtí 
partneři v jiných zemích, protože ve skutečnosti nevypadá, že by měl 
nějaké pevné ideologické názory, ale je to jen oportunista, který se 
přizpůsobuje tomu, co je potřeba, aby získal moc, kterou chce, ať už za 
komunistů, nebo v dnešní konzervativní době. 
A i kdyby se Babiš 
snažil, podobně jako strana Tomia Okamury, dostat do transgenderové 
problematiky, česká společnost je tradičně liberální ve svých 
zvyklostech a má odpor ke vměšování se do sexuálního života jiných lidí.
 Manželské nevěry politiků nevyvolávají skandály, jaké vidíme v jiných 
kulturách, homosexualita nevyvolává u většiny populace silnou averzi, a 
protože v médiích nejsou žádní slavní transsexuálové a naprostá většina 
lidí nikdy žádného transsexuála v reálném životě neviděla, není to velmi
 důležité. Česká republika je tedy stále oázou v planetární poušti 
krajní pravice, protože Babišova strana je skutečně jen populistická, 
přizpůsobuje se tomu, co vnímá jako to, co chce většina obyvatel slyšet,
 aniž by tomu, co říká, skutečně věřila. Typicky české, nemají ortodoxní
 přesvědčení ani nemluví od srdce, říkají jen to, co chtějí, aby bylo 
slyšet. Dobří vojáci jako Švejk. 
Nejlepším protikandidátem 
Trumpa je však on sám. Zatímco většině lidí stačily extrémnější aspekty 
transgenderového aktivismu, mezi nespokojenými je obrovské množství 
těch, kteří začnou být vůči transgenderům citlivější, až uvidí další 
důsledky této války proti nim, která přijde s Trumpovým dekretem 
vyhlašujícím, že existují jen dvě pohlaví.
Gay a lesbický 
aktivismus, který se dnes spojil do jednoho pytle se spoustou písmen, u 
nichž většina lidí nechápe, co znamenají (LGBTQAINP+), a s „plus“ na 
konci, což nám dává tušit, že v budoucnu můžeme identifikovat ještě více
 variant pohlaví, si koncem devadesátých let a během prvního desetiletí 
tohoto století získal velké sympatie veřejnosti. V televizních seriálech
 a filmech se začaly objevovat postavy gayů a lesbiček a slavné 
osobnosti vyšly ze skříně. Dostali jsme se však do bodu, kdy všeobecný 
pocit byl, že gayů a lesbiček je příliš mnoho, zejména když se z nich 
začaly stávat fiktivní postavy jako Supermanův syn nebo postavičky z 
kreslených filmů. Pro většinu to už přeháněli. 
To vše podnítilo 
populistickou pravici a přivedlo na její stranu lidi, kteří nesdíleli 
veškerou nenávist destilovanou Trumpem a jeho napodobiteli, ale báli se 
tohoto světa, kde heterosexuálové ztratili svou hlavní roli. 
Aktivismus
 homosexuálů zesílil od roku 1969, kdy došlo k epizodě policejního 
násilí v newyorském baru Stonewall, což vedlo k zahájení průvodů 
homosexuálů, nyní politicky korektně přejmenovaných tak, aby zahrnovaly 
jakoukoli neheterosexuální identitu. Během sedmdesátých let však příliš 
nepokročila, naopak vyvolala organizovaný odpor, který reprezentovala 
například tehdy známá zpěvačka Anitta Bryantová, jež před několika týdny
 zemřela. Začala bojovat za přijetí zákona, který by homosexuálům 
znemožnil být učiteli. Podle ní to představovalo nebezpečí pro chlapce 
ve školách. Poté, co se stala terčem násilného útoku, kdy jí jeden z 
homosexuálních aktivistů během tiskové konference hodil do obličeje 
koláč a zanechal jí pohmožděný obličej, se veřejné mínění vzbouřilo a 
politici zákon přijali.
V průběhu 80. let se obraz 
homosexuálů začal měnit. Od Stonewallu byli vnímáni jako sexuální 
zvrhlíci, kteří se svými průvody a agresivním aktivismem staví proti 
tradiční rodině. S příchodem AIDS se obraz sexuálních zvrhlíků ještě 
prohloubil a chápání tohoto viru jako jakéhosi božího odsouzení sloužilo
 k potvrzení předsudků a podpoře netolerance.
V devadesátých 
letech však neustálé vystavování obrazů (připomínajících židy v 
holocaustu) lidí umírajících na AIDS, stejně jako smrt herce Rocka 
Hudsona a zpěváka Freddieho Mercuryho, změnilo obecné vnímání 
homosexuálů, což v mnohých vyvolalo lítost a homosexuály považovali za 
oběti nejen této smrtelné a kruté nemoci, ale i společnosti. Vítr se 
změnil, protože homosexuálové přešli z pozice síly, skupina, která chce 
společnosti vnutit své promiskuitní a nereproduktivní sexuální chování -
 do pozice chudáčci. To vedlo k tomu, že se po dvě desetiletí více 
přijímali. Ale nafouknuté a přehnané odhalování, které z toho vzniklo, 
vyvolalo zpětnou reakci.
Mnoho Čechů se na Prague Pride zlobí, 
protože podle nich čeští gayové a lesby nepotřebují protestní průvod, 
protože nejsou terčem netolerance. Nechápou, že průvod sexuální 
rozmanitosti není protest, ale oslava. Oslavou samotné možnosti vyjít 
otevřeně do ulic, ukázat svou tvář a prohlásit se za neheterosexuála. 
Zpočátku se těmto veřejným průvodům říkalo průvody hrdosti gayů. 
Sloužily k tomu, aby ostatním gayům a společnosti obecně ukázaly, že nás
 není jen pár tu a tam, ale velká masa lidí. Tyto akce sloužily k tomu, 
aby těm, kteří svou sexualitu skrývají, ukázaly, že nejsou sami, že je 
nás mnoho, že jsme běžnější, než si mnozí mysleli. 
Šířila se 
nechuť k LGBTQIANP+ aktivismu, způsobená uvědoměním, že už toho chceme 
příliš mnoho. Už jsme dosáhli postavení ve společnosti, kde nás za 
homosexualitu nemlátí, nevyhazují nás za ni z práce ani s námi špatně 
nezacházejí, až na výjimečné a specifické případy, tak proč bychom měli 
chtít víc a víc, jako je používání výrazu manželství nebo právo 
adoptovat děti. Jakkoli existují argumenty ve prospěch těchto dvou 
otázek, pravdou je, že politici a část společnosti se těchto výdobytků 
zalekli a vlna sympatií a přijetí zkysla a změnila se v averzi a strach.
Transsexuálové
 jsou ti, kdo nejvíce platí cenu za to, že se neřídí heterosexuálními 
pravidly vynucenými společností, protože jsou nejviditelnější, ti, kteří
 nejvíce kontrastují s ostatními. A také jsou to ti, kdo nejvíce zasahují do 
strachů a osobních tajemství heterosexuálních mužů, protože od počátků 
světa všechny původní i moderní kultury měly nějaký druh folklórní 
oslavy nebo den, kdy se muži mohou převlékat za ženy. Existuje přirozená
 fascinace ženskou identitou u mnohem většího počtu mužů, než si 
dokážeme představit. Tato fascinace a tyto chvíle převlečené za oslavy 
nebo zábavu však zanechávají stopy viny a nejistoty, které je vedou k 
tomu, aby se snažili posílit svou maskulinitu tím, že bojují proti těm, 
kdo se otevřeně převlékají za ženy z vlastní vůle, a odsuzují je.
Údaje
 z platforem pro sledování pornografických videí jasně ukazují, že lidé,
 kteří sledují heterosexuální videa, jsou těmi, kdo sledují videa s
 transsexuály. Homosexuálové to dělají zřídka. Proč? No, gayové necítí 
přitažlivost k ženským tělům. Ženský transsexuál není přitažlivý pro 
gaye, ale pro heterosexuální muže. Vidí ženské tělo, i když má mužské 
pohlavní orgány. Esteticky je přitahuje ženský vzhled. Přítomný penis je
 buď ignorován, nebo prozkoumán, protože existuje přirozená mužská 
zvědavost ohledně cizích penisů, i když se většina mužů snaží 
předstírat, že tomu tak není.
Zčásti je to pouhé srovnávání, 
protože muži spolu neustále soutěží a velikost penisu je pro většinu 
mužů důvodem k hrdosti nebo hanbě. Zčásti je to také proto, že je to 
zakázané, a testosteron u mužů způsobuje touhu riskovat, dělat to, co by
 se nemělo. Tentýž heterosexuální muž by však cítil odpor nebo 
znechucení, kdyby se měl podívat nebo dotknout penisu u osoby s mužskými
 tělesnými rysy. Heterosexuální muž má přirozený odpor k mužskému tělu. 
Ale když vidí ženské tělo s připojeným penisem, je to méně nebezpečné. 
Není to homosexuální čin, protože muž vidí ženské tělo – to ho 
přitahuje. To, co dělá muže homosexuálem, není přitažlivost k penisu, 
ale přitažlivost k jiným mužům.
Ti, kteří cítí tuto přitažlivost a
 tajně sledují pornografická videa s travestity nebo transsexuály, pak 
mají tendenci chtít jasně ukázat všem – a hlavně sobě – že nejsou 
homosexuální, a proto se zuřivě staví proti transsexualitě. Většina 
transsexuálů, kteří jsou zavražděni, je zabita poté, co měli sexuální 
styk se svým vrahem. Dotyčný muž se cítí provinile za to, že měl tuto 
sexuální přitažlivost, a zabije transsexuála, aby si sám potvrdil svou 
averzi.
V této nové éře, kdy humanismus byl svržen a darwinismus 
se stal vektorem, musíme se naučit dělat mea culpa, přijmout to, co bylo
 přehnané a co přimělo svět zvolit si netoleranci, zákon silnějšího, 
nedostatek solidarity. Musíme pochopit, že kulturní hranice byly 
překročeny bez příslušného povolení. Že očekávání byla vnucena většinám 
jménem menšin.
LGBTQIANP+ průvody se proměnily v
 přehlídky sexuálních aktů a konfrontačního chování. Ne, většina lidí, 
kteří se těchto akcí účastní, není nahá ani neprovádí sex na veřejnosti.
 Ale ti, kdo to dělají, jsou ti, kteří se dostávají na titulní stránky, 
ti, které lidé vidí na svých sociálních sítích, a přirozeně se děsí. 
Myslí si, že jejich děti to uvidí a budou chtít dělat to samé. Na straně
 aktivistů existuje pochopení, že tyto činy jsou projevem svobody, 
demonstrací toho, že nám nikdo nemůže ani nemá říkat, jak máme žít své 
sexuální životy. Nicméně to je falešná představa, protože moji přátelé a
 společnost obecně musí pouze respektovat můj soukromý život. Na 
veřejnosti, tedy v prostoru, který není výhradně můj, má každý právo mít
 svůj názor a očekávání.
To, co dělám v posteli, by mělo zůstat v
 posteli. Sex na veřejnosti není přijatelný a tečka. Chodit po ulicích 
oblečený jako pes, polonahý, s obojkem jen proto, že má někdo rád tento 
typ fetiše, není vhodné. Bez diskuse. A tento aspekt nebyl mnohými 
aktivisty respektován. Mimochodem, je zjevné, že jsou to především 
gayové, kdo při těchto a dalších akcích předvádějí pornografické scény, a
 ne lesby. Jinými slovy, je to spíše kvůli typicky mužským vlastnostem, 
jako je přehnaný zájem o sex, sexuální exhibicionismus, promiskuita a 
emoční disociace, že je tento typ svobody vyhledáván.
Jenže to 
všechno může teď nabrat nečekaný obrat s extremistickými postoji Trumpa a
 jeho příznivců. Stejně jako strašidelné obrazy lidí umírajících na AIDS
 změkčily srdce společnosti vůči homosexuálům, nespravedlnosti, které 
vyplynou z balíčku zahrnujícího zákaz existence jiných pohlaví než 
mužského a ženského, mohou obrátit příliv ve prospěch transsexuálů.
Důvodem
 je to, že většina lidí, kteří považují za rozumné a zřejmé, že existují
 pouze dvě pohlaví, nutně nechce zakazovat existenci transsexuálů, pouze
 nechce předstírat, že jsou něčím jiným než transsexuály. A zde je 
klíčová otázka: Přestože se všichni transfobové sjednocují kolem Trumpa,
 většina těch, kteří jsou proti přeřazení sexuality osoby pouze na 
základě její vůle, není tak radikální. Nechtějí být nuceni vidět ženu, 
když se dívají na člověka, který se narodil jako muž a nyní se obléká, 
cítí a chová jako žena. To ale neznamená, že chtějí nutit tuto osobu, 
aby se znovu oblékala jako muž.
To, co dělá krajní pravici tak 
efektivní, je, že nevyžaduje složitost při pochopení toho, co říká. 
Zabývá se očividným, povrchním, zřejmým, viditelným. Nejde do detailů a 
složitostí, a proto se její myšlenky snadno dostávají do hlav lidí. 
Proto je argument, že muž se nestane ženou a žena se nestane mužem, ani 
po fyzických změnách, tak snadno přijatelný většinou. Ale zatímco 
radikální transfobní menšina chce transsexualitu zcela eliminovat, 
voliči obecně chtějí jen vidět transsexuála a klasifikovat ho jako 
transsexuála, ne jako opačné pohlaví, než s jakým se narodil. Tímto 
způsobem přijímají přechod člověka, aniž by ignorovali skutečnost, že 
tato osoba nebyla vždy tím pohlavím, které se nyní cítí být a jehož 
fyzické symboly používá k prezentaci světu. Je to kompromis, střední 
cesta, přijatelná. Ortodoxnější aktivisté by to měli pochopit. Jaký je 
problém v tom, že je osoba klasifikována na základě této viditelné a 
nepopiratelné pravdy, že se narodila s mužským nebo ženským pohlavím, s 
výjimkou hermafroditů a jiných vzácných podmínek? A že od určitého 
okamžiku svého života tato osoba změnila svou identitu. Identita je 
jedna věc, pohlaví je věc jiná.
Ale tady přichází možnost obratu.
 Protože většina těch, kteří souhlasí, že existují jen dvě pohlaví, 
nutně nechce bránit transsexuálům v tom, aby žili své životy. Jenže v 
balíku Trumpova rozhodnutí přichází řada dalších důsledků, se kterými 
obecná populace nepočítala. Takže zatímco cílem bylo zastavit léčbu 
změny pohlaví u nezletilých, účast transsexuálních sportovců v ženských 
sportech, výuku o existenci transsexuality ve školách a povinnost 
předstírat, že transsexuál byl vždy opačným pohlavím, než se fyzicky 
narodil, jsou zde další následky, se kterými se nepočítalo.
Jako 
například vyhoštění desítek tisíc členů ozbrojených sil kvůli změně 
jejich genderové identity. Jsou to lidé, kteří bojovali za Spojené státy
 ve válkách. Nebo přesun transsexuálů, kteří jsou ve vězení, do mužských
 věznic. Představte si ten horor, který to způsobí! Člověk s prsy, 
ženským vzhledem, někdy již bez penisu, s vagínou vytvořenou 
chirurgicky, žijící mezi hrubými muži, bez přístupu k sexu… Buď budou 
neustále znásilňováni, nebo se stanou terčem násilí ze strany 
netolerantních a předsudečných osob.
V případě mužských 
transsexuálů, tedy osob, které se narodily s vagínou, ale přešly na 
mužské tělesné rysy, nastane otázka sexuální přitažlivosti, kterou tito 
transsexuálové budou cítit k ostatním ženským vězeňkyním.
Pravdou
 je, že z taktických důvodů je dobré, aby Trump šel do hloubky a plnil 
své sliby, protože tím vytváří oběti, a masy mají tendenci postavit se 
na stranu obětí. Levice ztratila moc nejen kvůli svým chybám, přehánění a
 nekonzistencím, kromě ztráty spojení s nižšími třídami, ale jednoduše 
proto, že byla u moci, nejen státní, ale i kulturní, po více než dvě 
desetiletí. Lidé mají prostě tendenci chtít změnu čas od času, chtít 
svrhnout kohokoliv, kdo je u moci, i když druhá možnost není ideální.
Touha
 po změně je u lidí velmi silná a bez ohledu na ideologii nebo osobu u 
moci se po určité době objevuje únava, která vede k hledání alternativy,
 jakkoli nebezpečná se tato alternativa může zdát. Lidé si vybrali 
změnu, ne nutně Trumpa. On pouze představuje toto přerušení linie moci, 
která měla otěže kultury příliš dlouho.
Je nutné, aby zneužíval 
svou moc, aby činil monokratická a poškozující rozhodnutí, čím častěji, 
tím lépe. Je potřeba, aby bylo zjevné, že masové deportace ukazují, jak 
moc Spojené státy potřebovaly tyto imigranty, aby čistili jejich domy, 
sekali jejich trávníky, sklízeli jejich plodiny. Je samozřejmé a správné
 chtít deportovat nelegální zločince. Ale deportovat lidi, kteří pracují
 na pozicích, o které žádný Američan nestojí… A deportovat lidi, kteří 
se narodili v USA, rodičům nelegálních přistěhovalců, kteří nikdy nebyli
 v zemích původu svých rodičů, kteří neovládají původní jazyk svých 
rodičů, bude nelidská nespravedlnost vůči těmto mladým lidem, kteří jsou
 zcela amerikanizováni. To nakonec dojme mnoho Američanů a změní názory.
Transsexuálové
 a nelegální imigranti jsou obětními beránky radikální populistické 
pravice. V tuto chvíli hrají roli padouchů tohoto filmu. Ale brzy se 
mohou stát oběťmi a pak část společnosti, která naskočila na vlak krajní
 pravice, bude chtít vystoupit.
 
Diskuse