KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
13. 4. 2012 / Karel Dolejší
Nikde není psáno, že se úžasná tvořivost autorů reklam vyčerpává neortodoxním přístupem k jazykové stránce sdělení. Někdy může být vizuál natolik "kreativně" pojat, že na reklamu skutečně hned ta...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
3. 4. 2012 / Tomáš Koloc
Pražská televize Metropol se ve své reklamní kampani (která je -- vzhledem k tomu, že probíhá na dveřích pražského metra -- tu a tam přelepena jinou reklamou) připojila k propagandistickému obl...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
30. 3. 2012 / Tomáš Koloc
Toto je titulní reklama kampaně obchodního řetězce Albert na některé výrobky, které budou v akci o letošních Velikonocích. Pokud vám přijde, že nabídka Alberta bude o Velikonocích ještě vypráskaněj...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
28. 3. 2012 / Tomáš Koloc
Jako člověk staršího data narození pamatuju časopis Dikobraz, v němž vycházela rubrika "Kýho výra", zaměřená na tiskové chyby a jejich komentáře. Jednou se tam objevila agenturní zpráva, která byla...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
15. 3. 2012 / Karel Dolejší, Aleš Uhlíř
Zatímco ve většině ostatních měst České republiky provozují antikvariáty, na náměstí Svobody ve Frýdku-Místku vynalezli knihárium. Evidentně podle vzoru akvárium. Mají tam v akci středoškolské uč...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
12. 3. 2012 / Tomáš Koloc
Tato reklama je přímo učebnicí drobné reklamní tuposti.
1) Písmeno I na jejím začátku má takový font, že vypadá jako O.
2) Město, které se italsky jmenuje "Milano" a česky "Milán" (s dlouhým ...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
8. 3. 2012
Třicetiprocentní sleva by byla, kdyby inzerovaná cena byla 23,03 Kč. Poslal Milan Mašín.
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
7. 3. 2012 / Karel Dolejší
Co asi tak dokáže detektor UV záření? Člověk by řekl, že prostě určuje úroveň potenciálně škodlivého záření. TV Products ovšem nabízí detektor SunMate s tvrzením, že "chrání a upozorňuje na nadměr...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
28. 2. 2012 / Tomáš Koloc
Na to, že v českých knihkupectvích můžeme co do potištěného papíru najít skoro všechno, už jsme si zvykli. Knihkupectví Levné knihy však i za toho stavu překvapilo -- podobným způsobem jako Já...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
27. 2. 2012 / Tomáš Koloc
O firmách, co si najímají "reklamní odborníky", kteří za sebe dávají podstatná a přídavná jména každé s jiným rodem jsme už v tomto koutku psali. Tuto perlu, kterou jsem zachytil v jednom král...