20. 10. 2011 / Karel Dolejší
Živý plot (hedgerow, haie vive), mj. definiční znak jistého typu normandské venkovské krajiny (bocâge), normálně představuje symbiózu živých rostlin a lidmi vytvořené geometrické formy. Rostliny ...
19. 10. 2011 / Karel Dolejší
Jestliže má reklama nahlížená ze strany spotřebitele nějaké hypotetické racionální opodstatnění, pak jím je informování o vlastnostech zboží. To však znamená, že pokud se dozvíte pouze tolik, že ...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
18. 10. 2011 / Jan Rovenský
V příloze najdete podle mého soudu opravdu půvabný příspěvek do Koutku reklamní tuposti. Je sice 2 roky starý, ale to mu na síle nic neubírá, píše Jan Rovenský. Žádný zvláštní komentář, myslím, nep...
12. 10. 2011 / Tomáš Koloc
Někteří reklamní pracovníci neovládají ani základní český (a nejspíš ani slovenský) pravopis, takže nevědí, že je-li název výrobku ve středním rodě (kolečka, esíčka) přídavné jméno před ním musí bý...
Koutek reklamní tuposti 39
11. 10. 2011 / Štefan Švec
Když se banka snaží mluvit jako puberťák, je to vždycky průšvih. A když se o to snaží Česká spořitelna, je to blbost vyleštěná, zářivě lesklá. Každá finanční instituce by měla okamžitě vyhodit všec...
7. 10. 2011 / Štefan Švec
Textař tohoto inzerátu je opravdový guru neprofesionality. Otázce v titulku chybí čárka, díky čemuž je celá nesmyslná, ale to by nebylo to nejhorší. V inzerátu se s otázkou nijak dál nepracuje. ...
5. 10. 2011 / Štefan Švec
Pokud plánujete obchodovat déle než rok, nikdy nepojmenovávejte svůj obchod přídavným jménem "nový". Noví přestanete být velmi záhy, a když pak navíc začnete uvažovat o změně, může se vám stát toté...
Koutek reklamní tuposti 36
4. 10. 2011 / Štefan Švec
Kontext je mrcha. Je samozřejmé, že mají firmy slogany, a stejně samozřejmé je, že mají časově omezené nabídky. Pokud je ale grafik jejich inzerátu idiot a žádná dozorčí instance nad ním jeho ...
3. 10. 2011 / Štefan Švec
Během prázdnin zdobily pražské metro plakáty cestovní kanceláře Fischer s lákavou nabídkou zájezdů na poslední chvíli (vlastně "last minute"). Pro větší přitažlivost byla u plakátu uvedena cena "od...
9. 9. 2011 / Štefan Švec
Server Úschovna.cz, přes který si občas posíláme obrázky do těchto koutků, musí logicky vydělávat na reklamě. Bannery, jako je tento zelený, by ale snad neměl na oči lidem pustit nikdo. Mohli bycho...