
Tesco: Nejméně 100 procent!
12. 1. 2012
Nápis na krabici říká: Podíl ovocné složky nejméně 100 % hm. NEJMÉNĚ STO PROCENT? A kolik by to tak asi ještě mohlo být? Nedivil bych se, kdyby se za nějakou dobu objevil 200% ovocný džus......
12. 1. 2012
Nápis na krabici říká: Podíl ovocné složky nejméně 100 % hm. NEJMÉNĚ STO PROCENT? A kolik by to tak asi ještě mohlo být? Nedivil bych se, kdyby se za nějakou dobu objevil 200% ovocný džus......
29. 12. 2011 / Jana Žáková
Dalším smutným příkladem reklamní tuposti je tento plakátek upozorňující na existenci internetových stránek se studijními materiály. Škoda, že archiv neobsahuje také materiály z 1. stupně základn...
28. 12. 2011 / Karel Dolejší
Tvůrce reklamy pro společnost Alza.cz tak jako mnoho jiných přistoupil k práci kreativně. Pokud si koupíte čtečku do metra, kde je to občas s osvětlením poněkud neoptimální, možná si ani nevšimne...
23. 12. 2011
Vzhľadom na aktuálne prebiehajúci mediálny ošiaľ súvisiaci s úmrtím Václava Havla by som rád prispel s fotografiou obrazovky domácej TV zo dňa 21.12.2011, píše Eduard Šebo. Ako som prepínal...
19. 12. 2011
Obrázek svědčící o tom, až kam může zajít hyenismus, zaslala Linda Aldersonová. Pozn. red.: Několik minut po zveřejnění tohoto příspěvku tento banner ze stránek VoZP zmizel, a pak i oslavný článe...
9. 12. 2011 / Karel Dolejší
Zdá se, jakoby se někteří obchodníci velice zodpovědně a tak trochu s předstihem připravovali na důsledky daňové a sociální reformy. Psí konzervy to jistí, milí senioři s Drábkovým důchodem! Za ...
7. 12. 2011 / Karel Dolejší
Alternativou k průmyslové medicíně je... Šarlatánství? Určitě zdaleka ne ve všech případech, ale v některých zjevně ano. Pan Václav Burka upozorňuje, že rostlina prodávaná v některých obchodech pod...
6. 12. 2011
Moc se mi líbí Vaše rubrika Koutek reklamní tuposti. Nedávno jsem takhle narazila (neptejte se jak) na článek Blesku.cz. a chci se s Vámi podělit o jeden nepatrný novinářský error. Na fotce Blesk...
28. 11. 2011 / Karel Dolejší
Žáci základních škol se učí, že předpona "z-" vyjadřuje změnu stavu, kdežto "s-" označuje směr. Těžko říci, co se vlastně učili tvůrci reklamy pro firmu Giga Computer, kteří nám, pokud navštívíme...
8. 11. 2011 / Karel Dolejší
Inovovat lze různě. Co takhle se chlapácky kreativně rozhodnout, že budu skloňovat výraz "čočky" podle mužského vzoru "hrad"? Čoček, čočku, čočku, čoček, čočke!, čočku, čočkem; čočky, čočků, čočkům...