KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
22. 6. 2012 / Tomáš Koloc
"... neplač holka, nenaříkej, moje nevěsto". Když jsem pobýval ve Velké Británii, napadal mě často tento popěvek při návštěvách rychlých občerstvení. Kde by mě ale napadlo, že se s "COLESLAWí" (p...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
20. 6. 2012 / Tomáš Koloc
Dnes pro vás máme jeden příklad zdařilé antireklamy. "Ne všechny ikony 60. let dokázaly zestárnout do krásy." Nový brouk od Volkswagenu je jedním z těch, kterým se to nepovedlo. Zestárnul do oškliv...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
14. 6. 2012 / Štefan Švec
Mohli bychom se tu zamýšlet nad tím, jak moc je vtipné píchání špendlíků do panáčka s německou vlajkou na hrudi, případně jestli se k woo-doo hodí slogan "Život je hra", ale sázkařský server Be...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
14. 6. 2012 / Štefan Švec
Nedávno jsme tu psali o Rexona, která se bez ohledu na čeština i zákazník odmítá skloňovat. Pak se objeví billboard s Billou a řeznictvím Vocílka, kterému prý záleží na detailech. Pokud je to p...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
13. 6. 2012 / Tomáš Koloc
Před nedávnem jsme vás v této rubrice informovali o reklamě společnosti Air One, která vymazala z Ligurského moře ostrovy Korsiku a Sardinii -- možná proto, aby ututlala existenci dvou oblastí, kam...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
8. 6. 2012 / Marek Turza
Sport je prý mimo jiné jednou z náhražek za válku. Co si tedy myslet o reklamě společnosti bet-at-home, která nabízí obrázek pleteného panáka ve fotbalovém dresu s německou vlaječkou na trupu, do n...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
6. 6. 2012 / Tomáš Koloc
Jsou firmy a reklamy, které ani nezastírají, co si (v souladu s Georgem Orwellem) o svých zákaznících myslí. Pravda, v českém jazyce má legendární rodina kráva-bejk-vůl-tele možná expresivnější pou...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
29. 5. 2012
... A "neumisťujte jakoukoliv část těla na nebo mezi příčele..." !!
Upozornění na skládacím žebříku v prodejně nářadí.
K takovýmto nápisům pravděpodobně vede zanedbání čtení v mladém věku,...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
28. 5. 2012 / Štefan Švec
V každém druhém marketingovém oddělení sedí idiot, který si v příručce přečetl, že značka je nedotknutelná, a tak odmítá přirozeně skloňovat názvy výrobků. Proto si teď v pražském metru můžeme přeč...
KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
11. 5. 2012 / Tomáš Koloc
Vzhledem k tomu, že slovo "chemika" se nevyskytuje ve slovníku spisovné češtiny ani cizích slov, soudím, že ho v této provozovně vyvinuli svépomocí.
Za fotografii děkuji panu Miroslavu Polčákovi.