České deníky většinou ignorují situaci v Aleppu
15. 12. 2016
15. 12. 2016
9. 12. 2016
Telekomunikační gigant Deutsche Telekom a několik dalších německých firem přestalo zadávat reklamy na serveru Breitbart. Podobný krok společnosti Kellogg`s vyvolal u pravicového webu rozzuřenou r...
9. 12. 2016
9. 12. 2016
Exkluzivní výzkum společnosti Ipsos pro BuzzFeed News zjistil, že 75 % dospělých Američanů, kteří se seznámili s titulky falešných zpráv, považovalo informaci za věcně správnou.
8. 12. 2016
2. 12. 2016
Kongresoví vyjednavači ve středu schválili iniciativu, která má sledovat zahraniční propagandu a bojovat s ní, zatímco rostou obavy z ruského úsilí šířit "falešné zprávy" a dezinformaci, jež ohro...
18. 11. 2016
Mnoho lidí se domnívalo, že sociální média jsou výhrou pro sociální a politická hnutí organizovaná zdola, a lze snadno pochopit proč, napsala Erica Chenoweth. Nástup Facebooku, Twitteru a další...
Mnohem více skepse než optimismu
13. 10. 2016
9. 10. 2016 / Bohumil Kartous
7. 10. 2016 / Karel Dolejší
Posouvat vystoupení Lukáše Dyčky v ČT do roviny "projev neempatického technokrata", jak to dělá Daniel Veselý ZDE je zcela nepřípadné. Kdokoliv ať si o úrovni Dyčkovy empatie myslí cokoliv - já se ...