Koutek reklamní tuposti 37 -- Starý Nový Smíchov

5. 10. 2011 / Štefan Švec

čas čtení < 1 minuta

Pokud plánujete obchodovat déle než rok, nikdy nepojmenovávejte svůj obchod přídavným jménem "nový". Noví přestanete být velmi záhy, a když pak navíc začnete uvažovat o změně, může se vám stát totéž, co lidojemu na pražském Smíchově. A tak se v Novém Smíchově, který je zřejmě starým Novým Smíchovem, dozvíme, že pro nás chystají nový Nový Smíchov. Co přijde, až bude potřebovat změnu i ten?

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

0
Vytisknout
8486

Diskuse

Obsah vydání | 6. 10. 2011