Apokalypsa je stále bezprostředně nablízku

24. 5. 2011

Harold Camping sděluje, že se při předpovědi konce světa spletl o pět měsíců a k nanebevzetí věrných křesťanů dojde 21. října 2011.

Camping ve vysílání svého Family Radio přiznal, že se spletl a že to pro něho "je velmi těžké". Mnoho Campingových stoupenců má zřejmě tentýž pocit, zejména ti, kdo se vzdali svých zaměstnání anebo věnovali své peníze na reklamní kampaň, upozorňující, že konec světa se blíží - kampaň stála 100 milionů dolarů. Například Robert Fitzpatrick vydal na tuto kampaň své celoživotní úspory ve výši 140 000 dolarů a Jeff Hopkins dal na střechu svého auta billboard upozorňující, že se konec světa blíží a jezdil s ním v New Yorku ve snaze toto varování zviditelnit.

Podrobnosti v angličtině ZDE

0
Vytisknout
3692

Diskuse

Obsah vydání | 25. 5. 2011