Jak nejlépe oslovit zemanovský elektorát?
29. 1. 2018
čas čtení
1 minuta
Ještě pár slov k prezidentské volbě. Celkově (za ten rok) udělal Drahošův
tým slušnou kampaň, ostatně výsledek byl poměrně těsný, takže bych ho nerad
nějak mistroval v tom, co měl udělat jinak a lépe. Jako volič Jiřího Drahoše
bych se ale rád vyjádřil k těm výrokům o národu blbců, případně ignorantů, na
adresu voličů Miloše Zemana a nevoličů,
píše na Facebooku poslanec za Pirátskou stranu Mikuláš Ferjenčík.
Jiří Drahoš byl solidní prezidentský kandidát, kterého jsem volil bez
větších okolků, ale byl to kandidát velkého byznysu, politický nováček, člověk,
který nepředstavil, co myslí slibovanou "změnou", člověk s personálním
zázemím, které ne každému sedne.
Já tohle všechno zvláště v kontextu jeho protikandidáta nechal plavat, ale
rozhodně odmítám nálepkovat lidi, co to vidí jinak, jako idioty.
Poslední poznámka k antiuprchlickým billboardům. Myslím, že u nich nebyl
podstatný obsah, ale sdělení lidem, koho že který kandidát zastupuje. Zeman
těmi billboardy jasně řekl, že "je na straně lidí proti elitám". To
je důvod, proč vyhrál, nešlo o uprchlíky, ale o tento konflikt. Otázka
referenda a eura otevírá úplně stejné dělení. Nesvádějme to proto na
propagandu, ale přemýšlejme o tom, jak příště zemanovský elektorát oslovit
nejlépe bez morálních kompromisů.
13127
Diskuse