
O kafkovské zkušenosti z vlaku ČD: "Rozhodující je směr, ne kilometry a čas"
16. 8. 2019
čas čtení
1 minuta
Tak teď mi prosím řeknete, co si o tom myslíte, napsala na Facebooku paní Věra Horáková.
Sedím ve vlaku do
Mariánek a vždy kupuju jízdenku přes IDOS, přijde průvodčí a oznámí mi,
že mám jízdenku správně, ale ve špatném směru. Snažila jsem se jí
vysvětlit, že včera mi v aplikaci nešlo jízdenku koupit a asi jsem
omylem prohodila směry. Řekla, že si mám koupit v aplikaci novou ve
stejném směru. Na můj dotaz, jestli by nemohla uznat tuhle, že jsem se
jen spletla a cena je přeci stejná, se začala smát, že to není možné.
Jenže vlak už vyjel, a jízdenka už tedy nešla koupit, tak prý si mám
koupit jízdenku na další vlak. Když jsem jí řekla, že to by ale tedy
byla jízdenka opět do špatného vlaku za stejnou cenu, tak mi řekla, že
rozhodující je směr a ne kilometry ?!?
Tak jsem vytáhla 500 Kč, že tedy
zaplatím, ale požádala jsem ji o jméno a služební číslo, že to vůbec
nedává smysl.
Načež paní průvodčí si peníze odmítla vzít, i když celou
dobu říkala, že musím zaplatit správný směr, označila mě za agresivní a
že na mě pošle stížnost.
Tak tady sedím s pětikilem v ruce a pořád se
snažím najít logiku.
8993
Diskuse