Babiš před volbami marketingově vítězí na celé čáře

3. 10. 2021

čas čtení < 1 minuta


Změřili jsme v Behaviu snad nejkontroverznější marketingový počin roku - volební spot hnutí ANO, píše Dori Anna Hájková.

Mám  hotovou analýzu. Od úterka platí moratorium na předvolební průzkumy, takže nabízím data.

Rychle, než nám to zakážou publikovat.

Ve zkratce:
Funguje jim to.

V menší zkratce:
Video na začátku štve všechny, což je ostatně účel, pak se to ale láme. Babišovcům při zjevení lídra vystřelí pozitivní emoce (totéž voliči SPD), ostatní jsou pořád převážně mrzutí. Co je ale nejdůležitější - potenciál ANO má po té hrůze s karikaturou pirátů mnohem větší ochotu jít volit. Hádejte koho.

Kampani ANO se celkově povedlo něco nevídanýho. Definuje, jak lidi vnímají konkurenční strany. Prakticky všechna silná témata foukají od týmu Prchal & Co, ostatní neprotlačili vůbec nic.

Vzpomeňte si na to, až se budou sčítat výsledky.

0
Vytisknout
4073

Diskuse

Obsah vydání | 7. 10. 2021