Rakouská televize informuje objektivně

26. 1. 2013

Zde uvedené stanovisko jakéhosi komentátora Lukase Zimmera rozhodně není stanoviskem rakouské (veřejnoprávní) televize, jak navozuje titulek článku. Rakouská televize není ČT. Tohle je výplod nějakého rakouského Komárka nebo Zvěřiny či bloggera. Rakouská televize ORF referuje velmi objektivně a rozhodně kandidáty nenálepkuje tituly "vznešený" či "buran". Je možné na internetu sledovat vyvážené zpravodajství, například ZDE

Pražská zpravodajka Vosperniková na základě vysoké volební účasti a kontrastu mezi českým venkovem a velkými městy prognózuje vítězství Miloše Zemana.

Dotazovaní kolemjdoucí jsou vybráni vyrovnaně z obou táborů voličů Zemana i Schwarzenberga. Zeit im Bild ORF v pátek 25.1. 22,20, píše František Řezáč.

Pozn. JČ: Ale jak se tedy stalo, že se tento pozoruhodný text ocitl pod hlavičkou ORF? Kdyby toto udělala BBC, přišla by o vysílací licenci.

0
Vytisknout
4333

Diskuse

Obsah vydání | 25. 1. 2013