Proč se Babišovi "skvělí markeťáci" našli v krajním populismu a jak dlouho to ještě bude fungovat...

16. 9. 2018

čas čtení 2 minuty
Autor obrázku: Jáchym Bohumil Kartous

Aby bylo jasno, tenhle rozhovor a messages v něm cílí na voliče SPD. Protože to je jediná cílovka, kde ještě může Babiš trochu něco získat, píše na Facebooku Martin Frýdl, profesionál v oblasti marketingu a PR, k vyjádření Andreje Babiše ve věci přijetí sirotků ze Sýrie
Takhle to dopadá, když jdete do politiky, aniž byste měli jakékoliv vnitřní morální hodnoty a názor na svět kolem sebe. Když to celé svěříte marketérům, kterým je také všechno fuk, jen chtějí "být nejlepší".

Takže na začátku nakukáte podnikatelům a pravicově orientovaným lidem, že jste tu pro ně - protože pravicové strany jsou v krizi. Jenže pak se ukáže, že nejste žádný vzor podnikatele baťovského typu, ale člověk, který vybudoval své impérium za velmi podezřelých okolností díky komunistickým konexím, rozšiřuje ho díky dotacím, nátlakovým metodám na konkurenci a podnikateli v téhle zemi pohrdá.

 
Proto se přesunete k další cílovce - říkejme jí "průměrný volič". Nabulíkujete mu, jak budete makat. Ale rychle se ukáže, že to vaše makání nikam nevede, protože jste chaotik, neumíte jednat s lidmi, dobře si vybírat tým, jste podrazák a kvalitní lidé, kteří by mohli zasednout třeba na ministerstva, s vámi raději nechtějí mít nic společného. Nové dálnice nikde, nové železnice nikde, kvalitní zákony nikde...

V tu chvíli se vám výběr začíná zužovat - takže vám ti vaši skvělí markeťáci poradí, že se musíte začít přesouvat do krajů politického spektra. A vy je zase posloucháte.
 
Třeba ještě jednou v dalších volbách budete první, protože konkurence nemá tolik peněz na propagaci jako vy a jak se říká, jednooký mezi slepými králem. Jenže přijde čas, kdy na konci té jednosměrky bude stát zeď, kterou už nepřelezete. Už tu totiž nebude nikdo, kdo by vám uvěřil. Respektive kdo by uvěřil vašim marketingovým a mediálním poradcům, protože všem bude jasné, že z vaší hlavy rozhodně to, co říkáte, není. Nebude tu nikdo, kdo by se s vámi ještě mohl identifikovat a hodit vám hlas. Protože s prázdnou nádobou polepenou každou chvíli jinými marketingovými hesly se identifikovat nejde.

0
Vytisknout
8046

Diskuse

Obsah vydání | 18. 9. 2018